Subject: RE: Kooskõlastamiseks ajutied alad EED2319, EED2007 ja EED809
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "'Lauri Jaakson'" <[email-masked]>, "AMC" <[email-masked]>,Eve Härm <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Apr 2024 13:06:45 +0300

Tere,

Tagastan kooskõlastatult.

NOTAM Soodla EER2048 12-14 APR24 ei saa meie poolt kooskõlastada, kuna
selles ajavahemikus kehtib ajutine piiranguala EER2490UAS ja juba välja
antud „A0640/24 NOTAMN“.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: Lauri Jaakson <[email-masked]>
Sent: Monday, April 1, 2024 9:17 AM
To: [email-masked]; AMC <[email-masked]>; Eve Härm
<[email-masked]>
Cc: Diana Krotova <[email-masked]>
Subject: RE: Kooskõlastamiseks ajutied alad EED2319, EED2007 ja EED809

Tere

Tagastan kogu paketina.

Tervitades

Lauri Jaakson

EANS

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 28. märts 2024 15:46
To: AMC <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eve Härm (TRAM)
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kooskõlastamiseks ajutied alad EED2319, EED2007 ja EED809

Tere

Saadan kooskõlastamiseks mõned ajutiste alade notam taotlused.

Alanud on kevadine (suur)õppuste periood ja selle tõttu ka oluliselt
tihedam erinevate alade vajadus.

1.	EED809 29.04-05.05, kõrgus 22 300 FT
2.	EED2319 23.-24.04, kõrgus 1100 FT
3.	EED2007 29.04-05.05, kõrgus 3500 FT

Meeldetuletuseks ka varem saadetud kooskõlastutaotlused, millele mul veel
tagasisidet ei ole:

1.	EED2323 19.04, kõrgus 46 500 FT
2.	EER2048 12-14.04, kõrgus 1300 FT
3.	EED2007 20-26.04, kõrgus 14700 FT

Tervitades

Kersti Ristimägi

Harjutusväljade taristuportfell

Riigi Kaitseinvesteeringute Keskus

tel +372 511 4803

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.